تیزر آنونس فیلم مرداد

تیزر آنونس فیلم مرداد, دانلود رایگان سریال جدید با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی حجم پایین به روز, سایت دانلود سریال ایرانی

تیزر آنونس فیلم مرداد

پنج شنبه 7 تير 1397
16:41
فیلمباز

دانلود تیزر آنونس فیلم مرداد 1397 اثری از بهمن کامیار, دانلود تیزر آنونس فیلم مرداد با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود تیزر آنونس فیلم مرداد سینمایی ایرانی جدید 1080p بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه تیزر آنونس فیلم

دانلود فیلم مرداد

دانلود فیلم مرداد

 

می‌گیرند است که صبحی دگر نمی آید "شب فراق به پایان مگر نمی آید؟ " کجاست اهل دلی تا دعا کند، قدری که از دعای چو من هیچ اثر نمی آید هزار مرتبه در را زدم ولی افسوس کسی به دیدن من پشت در نمی آید نسیم های فراوان رسیده تا کنعان ولی ز یوسف من یک خبر نمی آید ز غربتم چه بگویم؟که سایه ام حتی گذشته از من و از پشت سر نمی آید هنوز می طلبد قلب من تو را ای عشق اگر چه از تو به جز دردسر نمی آید درخت خشکم و می دانم اینکه در آخر برای دیدن من جز تبر نمی آید. "رضا خادمه مولوی" + با تشکر از اقای پیرهادی برای ارسال شعر برچسب‌ها: اشعار رضا خادمه مولوی، شعر موزون 1 نظر | توسط: نیما یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 10:43 ق.ظ چقدر پاییز شبیه دلتنگی ست چقدر صدای آم

لیست بازیگران فیلم مرداد: محمدرضا فروتن , رعنا آزادی ور, اندیشه فولادوند, مهتاب کرامتی , بهنوش بختیاری, بابک بهشاد, لیلی فرهاد پور, پروین ملکی, علی گل زاده, عاطفه للهی, نیلوفر مولایی. خلاصه داستان مرداد: چه مردادی شود بهمن کنار تو، من از غوغای ابر و آسمان می فهمم این جایی. خبرهای جدید از مرداد پروانه نمایش فیلم سینمایی «مرداد» داده شد. ( 26 اردیبهشت 95) جوایز و افتخارات مرداد ... تاریخ و زمان اکران مرداد 7 تیر 97. زمان پخش در شبکه نمایش خانگی نزدیک به 6 ماه پس از اکران.

 

  

 

 

دانلود فیلم مرداد